La 3a edició de la Serenalla amplia l’oferta i s’adapta als nous protocols

La Serenalla Market torna, després d’un any de parèntesi a causa de la pandèmia, amb continguts renovats i amb una oferta cultural i de lleure més àmplia. Com ha recordat l’equip organitzatiu, la Serenalla és un esdeveniment d’oci multidisciplinar que gira al voltant dels conceptes de vida saludable i creativitat.

Com ha afirmat el conseller de Turisme, Comerç i Dinamització, Josep Maria Garrallà, “la Serenalla és clau dins l’oferta d’estiu de la Massana ja que és el contrapunt artístic i d’oci als esdeveniments esportius d’alt nivell que s’organitzen a la parròquia”.

Garrallà ha destacat la renovació de la Serenalla per adaptar-se als protocols sanitaris com la creació de dues zones gastronòmiques, enlloc d’un espai únic, per repartir millor els visitants en àrees de pícnic o el sentit únic de la zona comercial.

La coordinadora de l’esdeveniment, Isabel Rodrigo, ha explicat que hi haurà una gran diversitat d’accions, des de tallers a espectacles i demostracions, sota el fil conductor de la sostenibilitat i la promoció de la convivència, ja que per davant de tot la Serenalla pretén ser un punt de retrobament social.

Una de les grans novetats d’aquesta edició són les performance artístiques, que combinaran la dansa amb disciplines plàstiques. “Volem potenciar la part vivencial, d’experiència de l’espectador i per això implicarem el públic”, assegura la coordinadora artística, Eva Martínez.

La Serenalla continua apostant pels artistes locals, tant pel que fa als concerts com per les propostes artístiques. En aquesta edició tindrà un paper molt destacat el producte de proximitat, el valor afegit del territori i la renovació dels negocis tradicionals. Al voltant d’aquest tema hi haurà taules rodones a l’espai de l’Àgora. Però també es podrà veure en directe la feina de diferents artesans.

Seran quatre dies d’experiències en l’entorn únic del parc del Prat Gran, amb que els visitants viuran experiències de forma constant.

15/6/2021