Els alumnes de 10 a 12 anys de les escoles andorrana i francesa de la Massana participen avui a una jornada interescolar, una iniciativa proposada per ells mateixos durant el Consell dels Infants.
“S’ho estan passant molt bé jugant i participant en diferents proves per diferents punts de la parròquia. Justament la idea era fomentar la convivència entre els diferents centres escolars”, explica la consellera d’Educació, Joventut i Esports, Bet Rossell.
Durant el matí, els nens i nenes han participat a diferents proves esportives al Camp de Santa Caterina. Tot seguint, han dinat plegats a la Closeta i a la tarda les activitats continuaran al Prat Gran, amb una festa de l’escuma i una Holi Party.
26/6/2026