Llançament de la campanya "A la Massana, més" per promocionar la web turística

 A la Massana, més. Aquest és l’eslògan de la campanya que ha posat en marxa el Comú de la Massana per impulsar la web turística visitlamassana.ad, coincidint amb el Dia Mundial del Turisme. Aquest portal va néixer fa justament un any, amb l’objectiu de difondre, d’una manera visual i atractiva, l’oferta turística, esportiva, cultural i lúdica de la parròquia, a més d’informació dels comerços. La resposta ha estat molt positiva i la web rep de mitjana 13.250 consultes mensuals.

Ara es vol fer un pas endavant, potenciant encara més aquest canal de difusió, posant en valor l’oferta massanenca amb un to fresc i divertit, i donant protagonisme a les especificitats de la parròquia, com el fet de tenir el pic més alt, l’aposta pels productors locals -com els formatges o la carn del país-, el bike park més radical o el segell Starlight.

Ja s’han instal·lat diferents plafons a les parades de bus, per cridar l’atenció dels visitants i convidar-los a descobrir més atractius de la parròquia a través de visitlamassana. La campanya de carrer es completarà amb càpsules a la web i  a les xarxes socials, en què s’aniran mostrant els diferents atractius de la Massana.

“La web visitlamassana ofereix una experiència immersiva i completa al patrimoni natural, cultural i comercial de la parròquia, a més de presentar una agenda molt acurada de totes les activitats i informació sobre tot el que s’hi pot fer, tant a nivell gastronòmic com cicloturístic, de compres o activitats en família. Per això volem potenciar-la, perquè tant el públic local com els turístics entrin a explorar tots els nostres recursos”, explica el conseller de Turisme, Comerç i Dinamització, Josep Maria Garrallà, que remarca especialment la secció dedicada al comerç local.

Vistilamassana.ad és una web en constant evolució, que constantment amplia i renova continguts.

27/9/2023