El Comú de la Massana ha presentat la nova aplicació La Massana +, que ja està disponible a les diferents plataformes. “Es tracta d’una aplicació global, és a dir, es pot accedir a qualsevol tipus d’informació, tràmit o servei, a més de poder realitzar incidències o suggeriments”, ha explicat el conseller de Digitalització Roc Viñals, acompanyat pel cap d’Informàtica, Guillem Rabionet.
“L’objectiu principal és tenir-ho tot agrupat de forma fàcil i afavorir la comunicació ciutadana”, ha afegit Viñals.
A través de l’app es podrà accedir a la Seu electrònica per realitzar els diferents tràmits digitals. Un dels avantatges de realitzar el tràmit en línia és que l’usuari s’estalvia el cost de la sol·licitud.
Una altra secció destacada és la d’incidències, en la qual es pot adjuntar foto, geolocalització i descripció de la problemàtica. L’usuari podrà veure l’estat de la incidència i el moment en que s’ha resolt. A més, també hi ha una bústia ciutadana
D’altra banda, a través de l’app també es poden comprar entrades pels diferents esdeveniments i contractar els serveis de l’esplai i activitats extraescolars.
A demanda ciutadana, s’ha obert un apartat per comunicar les defuncions, ja que de vegades els veïns no senten bé la crida o no es troben a casa en el moment que passa.
Viñals ha remarcat que la característica més important de l’aplicació és que és evolutiva, “anirà renovant constantment els continguts i prestacions per anar-se adaptant a cada moment”.
El conseller anima a tots els massanencs i massanenques a registrar-se i utilitzar aquesta nova eina de comunicació comunal.
5/11/2024